Estem a meitats de setmana i seguim amb la proposta de menús i maridatges per encarar de la millor aquets dies de confinament.
Per aquells que se us ha esgotat la imaginació culinària durant la primera setmana de quarantena, us proposem uns menús per fer a casa de la mà del xef de Vilagut Restaurant acompanyats del vi que marida millor del nostre celler.
Si no disposes d’algun dels següents ingredients i no necessites realment anar a comprar, substitueix-los per altres que tinguis i solucionat!
ENS PODREU SEGUIR EN DIRECTE CADA DIA A PARTIR DE LES 11:30 H a https://www.instagram.com/aymar_wines/
DIMECRES
Plat: Melós de porc al forn amb patata i ceba
Maridatge: Aymar Tranquil negre
Ingredients per 2 pax:
– 2 Galtes de porc
– 2 patata monalissa
– 1 ceba Figueres
– Sal i pebre al gust
I així ha quedat la proposta de menú per aquest dimecres…una imatge val més que mil paraules!
Els vins i escumosos Aymar expressen la identitat d’on han crescut, som un celler de vins ecològics de qualitat del Penedès, i través d’una viticultura respectuosa elaborem els nostres vins i escumosos Clàssic Penedès.